TIP

Jestli máš nějaký dotaz a očekáváš odpověď, bude lepší navštívit náš FB, kde se odpovědi dočkáš určitě dříve než zde.
Anebo v naší Whatsappové skupině, kam tě přidá naše Zuzka (777 022 941).


 

Zprávy a vzkazy (i bez registrace)

⚠️ Bacha: odeslaný vzkaz mohou upravit nebo smazat jen admini. Takže nepiš pozdě v noci 😉

Pokud chceš, aby se u vzkazu zobrazila fotka tvoje profilová fotka, přihlas se.

Napiš vzkaz a odešli

 
 
 
 
👉 Obrázky lze vkládat jen pomocí odkazu.
 
1201 entries.
Šváb Šváb wrote on 2.12.2022 at 23:05
Venco výkon bych neřešil ten vyuziješ málo kdy . Prostě si kup karburator 2 laufy km. bych za podmínek dobrého a poctivého servisovani nejedeš nesmysl. Prostě bych se zaměřil na stav konkrétního kusu a hurá na sraz.
Venca Venca wrote on 30.11.2022 at 20:23
Ahoj chlapci, Nějakou dobu vyhlížím XJRo, každopádně mám trochu dilema. Chtěl jsem původně červeno-černou SP (rok 2000), ale těch je nabízeno pomálu, takže rozšiřuji záběr... A když už jsem v tom zkoumání, chtěl bych se vás zeptat, z vašich zkušeností, jaké z modelů z let 99-06 (chci 2 výfuky a karbec) preferovat a proč? Mám rád jednoduchost, úplně bych např. nepotřeboval imobilizér nebo katalyzátor (tj. rok 04-06), ale zase pokud by tento model měl jiné převažující výhody, proč ne... Co třeba úpravy modelu v roce 2002 (vycházím z údajů zde na stránkách https://www.yamaha-xjr.cz/project/yamaha-xjr-1300/), co ukázaly dlouhodobé zkušenosti? Jsou změny jednoznačné PLUS nebo spíše preferovat tu verzi 99-01 (s o kousek větším výkonem a krouťákem)? Budu rád za jakékoliv rady, postřehy a sdílené zkušenosti!
PajaDC PajaDC wrote on 10.11.2022 at 14:46
zdar Tome, snad nadějnou fotku 12tky spolu s prosbou o kalendr a místem doručení jsem Ti vyslal do emailu. Mrkni se pak - posledně jsem Ti padal do nevyžádaný 🙁 .. dikes
Mrožík Mrožík wrote on 9.11.2022 at 21:53
Hey motorkáři, taky máte nerva, když vás všichni před Vánoci otravují, jako že "Co chceš na Vánoce?" a pak "Tak si to kup, zabal si to a já ti to dám pod stromek." 😤😳 Tak tomu je letos konec, protože Ježíšek vymyslel mnohem lepší řešení ... Samozřejmě každý chce něco na motorku, to je jasné, co taky jiného ... takže co teď uděláte: Půjdete na stránky HZ MOTO, tam si vyberete nějaký dárek a napíšete si o něj Ježíškovi na "jezisek@yamaha-xjr.cz", kde přidáte jméno, telefon a e-mail osoby, která by se měla to vaše přání k Vánocům dozvědět... 😄😏 No a Ježíšek se pak o všechno postará, vy budete mít klid a vaše drahé polovičky nebo dětičky dobrý pocit, že vám zase jednou po dlouhé době udělali radost 😂😂😂 No není to geniální plán? 👍😃
Pedros Pedros wrote on 8.11.2022 at 16:50
Hoj Tom do Práglu . Jeden beru také . Díky z HK..
Simír Simír wrote on 7.11.2022 at 9:47
Tome, fotky nemám, ale 1x kalendář bych prosil 😉
Tom Tom wrote on 6.11.2022 at 20:07
Čau všichni jak jste si asi už asi všimli tak se kvapem blíží konec roku a já opět připravuji kalendáře XJR , prosím vešechny kteří mají nějaké pěkné fotky aby mě je poslaly ne email a kdo má zájem o kalendář tak se přihlašte . Děkuji Všem
Benja Benja wrote on 2.11.2022 at 19:29
Jen pro upřesnění, předseda má pravdu dycinky. Já když nabalim Bábu (rozumněj XJRo) na dovolenou, tak i s náma dvěma má holka (rozumněj XJRo) přes 400kg. a napínám taky na cca 3cm. Napínání by mělo probíhat na hlavním stojanu a při nejmenším průvěsu. Tzn. že otáčíš kolem a prstem kontroluješ průvěs, který se díky nerovnoměrnému vytahání řetězu mění a pak teprv nastavíš ty 3cm. Po dotažení osy kola je dobré to ještě zkontrolovat páč se ti to vždycky rozhodí.
Kubrt Kubrt wrote on 1.11.2022 at 18:07
Má pravdu PŘEDSEDA 😉
Náča Náča wrote on 1.11.2022 at 8:27
Ještě jsem neslyšel, že by se řetěz napínal na váhu jezdce (zatížení). Klucí v Yamaze to řekli dobře. Jde o to aby při maximálním propružení měl řetěz ještě vůli. Každá mašina to má jinak, XJR 2-3 cm. Já osobně řetěz udržuji na 3 cm průvěsu. Tady odkaz na manuál, str. 66 (6-20)
Námořník Námořník wrote on 31.10.2022 at 8:34
Zdravím a pozdravuju, mám skromný dotaz: nechal jsem si v YAMAZE vyměnit řetězovou sadu páč jsem uznal,že na další sezonu už to není. Požádal jsem je ať to průvěs řetězu naštelují rovnou na 180kg závaží(ja 120-manželka 60-né naopak!!). Řekli mi že řetěz má být napnut dle doporučení výrobce-což když na to sednem oba je podle mne dost napnutý. Vždy jsem řetězy napínal dle zatížení-má to snad XJR jinak než ostatní motorky,nebo si to mám dodatečně upravit sám dle zatížení-díky za rady
JuraNJ JuraNJ wrote on 20.10.2022 at 12:12
Dobrá volba Pavle. Opakovaně se tady řeší Pirelli Angel GT vs GTII. Měl jsem oba modely. Oba dobré na suchu i na vodě. Na té vodě GTII možná o něco lepší díky podélným drážkám. Kilometrový průběh mínus stejný. Hlavní důvod pro GTII je aspoň pro mě důvěra daná místem výroby. Všichni světové výrobci dělají ve svých evropských (japonských) fabrikách jen nejnovější modely gum. Výrobu starších modelů přesunují do Číny. A to je i osud Pirelli Angel GT. Jasně, výrobci si asi pohlídají, aby se pod jejich značkou nevyráběly úplně shity. Ale moje nedůvěra ve výrobek Made in PRC zvlášť u toho, co mě má udržet na cestě, mě vede k tomu, že volím raději novější model vyrobený v Evropě. Ikdyž je dražší.
Pavel Zeman Pavel Zeman wrote on 19.10.2022 at 13:11
díkes Raďas 👍 ..dobré vědět .. člověk to možná moc řeší 😳, nicméně za mne teď splněno a do další sezony jdu s GT2/DOT2522. Mějte se Bando ! 😎
Raďas ... Raďas ... wrote on 19.10.2022 at 12:47
Sice už mimo mísu, ale i pro ostatní … Pokud je pneu nová, takže není sjetá vrchní ochranná vrstva, ztrácí pneu stářím za 1 rok max 2% svých vlastností … Já běžně kupuji DOT i 2016 a popravdě, rozdíl nepoznám. Jen je potřeba pneu zahřát ! Což u XJR znamená 2-3x na plynu ON/OFF a pneu je jako kdyby právě sjela z výrobního pásu …. 😉🤟😎 Jinak, Pavle, ty ROADTECy se chovají na vodě ne úplně dobře, až cca v poslední 1/4 životnosti. Stačí si to uvědomit a dle toho přizpůsobit jízdu, že … 😉😋😁 A dle kluků z MotoMiro, jsou Angely GT II zbytečné, hlavně cenově, vlastnosti naprosto shodné s GT I, jen se o cosig rychleji ztratí …. 😏
PajaDC PajaDC wrote on 18.10.2022 at 14:01
no Juro, obávám se, že se svým stylem jízdy je za sezonu nezhobluju i kdybych se zbláznil 😄😕. Už jsem to pořešil - uvidíme co dorazí. 😎 bral jsem spolu s tim i bačkory pro auto té svojí a dušovali se, že to bude obojí letošní pneu tak snad.. zdar !
JuraNJ JuraNJ wrote on 14.10.2022 at 11:51
Pavle, pokud bude guma DOT 2020 od seriozního obchodníka, kde je slušná šance, že byla dobře skladovaná, a pokud ji za jednu sezónu stejně zmrskáš, tak bych se toho nebál.
Náča Náča wrote on 13.10.2022 at 16:01
mno, teď jsme prodával 2 sady a DOTky byly z jara letošního roku...
Pavel Zeman Pavel Zeman wrote on 13.10.2022 at 14:36
diky Náčo 😎👍 .. akorát to asi nebude žádná prdel sehnat kšeft, kde by měli "bačkory" novější než DOT 2020/2019 .. zjišťuji 😳😳 ... nemáte někdo někoho v nějaké pneusámošce kde by uměli gumy letos vyrobený ? .. jinak asi tedy počkám do jara...
Náča Náča wrote on 13.10.2022 at 14:09
Pájo, když, tak GT II 😊
PajaDC PajaDC wrote on 13.10.2022 at 13:30
zdar Bando - vzhledem k noze v gipsu pro mne sezona letos skončila 😞 a tak je na čase začít s přípravou na tu další 😎. A páč jsem si cestou z posledního srazu na dešti málem rozflákal hubu, tak jako první půjdou gumy. Dám na komentáře některých kolegů a zkusim tentokráte Pirelli Angel GT ( na 12tce mám Metzeler Roadtec 01 ) tak jsem zvědav. Nazdar 🤘️ třeba na Rytířsku

Chceš klubovou mikinu?

Klikni tady

Mapka Bandy a srazů

Náhodné foto z galerií

Naše cesta (archiv)

Stav nouze? Piš na

Naše banda na bůčku