TIP
Jestli máš nějaký dotaz a očekáváš odpověď, bude lepší navštívit náš FB, kde se odpovědi dočkáš určitě dříve než zde.
Anebo v naší Whatsappové skupině, kam tě přidá naše Zuzka (777 022 941).
Zprávy a vzkazy (i bez registrace)
⚠️ Bacha: odeslaný vzkaz mohou upravit nebo smazat jen admini. Takže nepiš pozdě v noci 😉
Pokud chceš, aby se u vzkazu zobrazila fotka tvoje profilová fotka, přihlas se.
1214 entries.
ahoj, stal jsem se čerstvým majitelem a poptavám origo nastavení karburatoru mate někdo prosím ? rok 2003 díky
Při startu mi začne chrlit benzín ze vzduchového filtru. Nemáte někdo zkušenost. Xjr 1300 r.v. 2000. Diky
martasmartas1@seznam.cz
Díky 😉
mám ho naskenovaný, pošli mail
Ahoj, je možné získat XJR manuál česky, pro rok 2004? Odkaz tady na webu nefunguje. 😞
Díky.
Simíru, abych Ti to připomenul, je to na Vranově, pořádá to Simír! To zas bude taškařice 😄😃🍺
Podzimní sraz XJR
Přátelé, organizátoři, díky za parádní víkend na Slovácku!!!
V pátek jsem asi překvapil všechny, včetně sebe.
Ale sobota, to už byla taková moje klasika. 🍺🍺🍺😴😜
Tak na viděnou na podzim - nevíte, kde to máme? 😉
Čus, S.
2Martin: Raďas je po té narkóze volajaký zmetěný, tak ho omluv 😉😁
Zdarec bando.
V pátek jedu na STK a pokud to klapne, dojedu v jedné stopě 😎
Kdyby náhodou ne, tak ve dvou, no 😉
Tschuss.
2Raďas - s tím kohoutem radíš nesmysl. PRI je od počátku věků na všech motorkách vč. XjR zaplavovací poloha, která vyřadí podtlakovou funkci kohoutu. Palivo pak drží jen jehlové ventilky. PRI se používá jen pro zaplavení/odkalení apod. Prostě po delší odstávce. ON je běžná poloha. RES je běžná rezerva.
2Zed: To je téma na sraz. Sériově žádná XJR nemá 130 koní. A čím koně nahnat ? Není to moc třeba, ale žeby otevřít karbce a výfuky ? 😜
2Mace: XJR uveze fše, co se ti na ni podaří naložit. S mou “maličkostí” a plnou polní máme kol půl tuny a furt to jede jag píchlá sfině. Jen brzdy jsou trošku delší …
2Kryšot: Hele a řekl ti negdo, že poloha “ON” je pouze na jaro, při zaplavování komor a jinak se používá k jízdě výhradně “PRI” při běžném provozu a “RES” pak jako rezerva s dojezdem cca 50 km ?
Která XJR má 130 koní ? (teda vím že Kubrtova 🙂 ,
myslím typ, rok a čím je ten výkon daný oproti seriovému motoru.
dík za osvětu.
Jestli stavis barak,cihly,cement, přikup si sajdu 😄
Xjr uveze všechno , když jsem to loni vážil v JZD před odjezdem do Hr tak měla
358 kg ( tankvak, kufr, 2x boční brašna a na kufru 60 litrovej vak. k tomu já 115kg a žena 65kg . dovolená HR+MNE a zpět cca 2460km a v pohodě .
Já - 100 kg
Maky - 60 kg
Horní kufr chlast a nějaký věci - 15 kg
Boční můj - 10 kg
Boční Maky - 25 kg :o))
Tak to máme cca 210 kg a se 130 koňmi jede pořád jak splašená :o)
Stačí ? :o)
Jednoduchý dotaz kolegové - kolik kg XJR uveze? 😉
Ahoj, nový orig. díl by měl být záruka že problém zmizí. Závada vyskytující se "občas" je každopádně noční můra. Přiznám se, že mě to trochu nakoplo to v uplynulém týdnu preventivně taky odpojit a zkontrolovat. 😊 Držím palce ať se dílo podaří.
Ahoj Martine, díky moc za rady, tohle vše jsem zkusil, i jsem hadičku od podtlaku odpojil jak z ventilu tak z příruby na třetím válci z prava, zkoušel jsem po instalaci repasního kitu v poloze ON i RES na ventilu podtlak nádechem přes trubičku, krásně membrána fungovala, při nádechu začal téct benzín a při uvolnění se tok zastavil, nic nekapalo, prostě to bylo naprosto suchý. Potom cca dva dny to stálo, ani kapka z přepadu, ryska oleje stále stejná, pak vyjížďka 120 km, párkrát jsme zastavovali a startovali, dojeli jsme domů, postavil jsem mašinu na centrální stojan, ráno jsem přišel a pod mašinou louže. Tak jsem odpojil palivovou hadici z ventilu, tekl benzín na polohu ON i RES, následně jsem sundal podtlakovou hadičku a bylo to beze změny. Napadlo mě, že tam bude v kitu možná nekvalitní pružinka, která se párkrát smrskla a napnula a nedovírá ta jehla v tom ventilu, stále pouští benzín, né naplno, ale prostě teče. Sestavenej byl určitě správně, protože 2 dny bez problémů zavíral. No nicméně jsem koupil origo za 4500,-Kč, už je doma, zítra ho tam dám a doufám, že mě neraní mrtvice, už bych fakt nevěděl co s tím. Nicméně závada musí být ve ventilu, nikde jinde. Ještě jednou fakt moc díky za ochotu poradit! Ahoj 🙂
K tomu otestování mě ještě napadlo - ten podtlak by šel na přírubě odpojit a mohl bys ho následně vytvořit např. nasazením na nějakou injekční stříkačku apod. a zkusit, jestli se to spolehlivě otevírá / zavírá nebo jak se to vůbec chová... ale to už vymýšlím, sám jsem to takhle nikdy nezkoušel.
Ahoj, jestli je to dobře poskládané, tak jediné co mě napadá je skřípnutá (nebo jinak přicpaná) hadička od podtlaku. Na třech válcich je nahoře na přírubě zaslepená taková čepička a na 3. válci zprava je ve stejnem mistě hadička k podtakovému ventilu. Vede do něj zespodu. Při vypnutém motoru by se měly tlaky vyrovnat a membrána by měla zavřit přivod paliva a těsnit.
Pokud se tlak nevyrovná, membrána se nezavře a některý jehlový ventil v karburatoru to neudrži... a následek už známe. Někde je tam i dirka na vyrovnaní tlaků. Něco z toho bude neprůchodné. Jinak už mě nic nenapadá. Bohužel nevim, jak to bezpečně otestovat 🙁
Moc hezké místo Láďo na mlejně jsem se už dlouho nezlil !!!
Ale nejsi Admin 🙂 to znamená "autor vložení příspěvku" 🙂
Čumím na nadpis a je tam chyba - Já jsem taky autor....
Už jsme přihlášení. Jupííí do blázince za pacošema
Jarrede, zde odkaz na nejpovolanějšího 🙂 https://www.yamaha-xjr.cz/profile/bezda/