TIP
Jestli máš nějaký dotaz a očekáváš odpověď, bude lepší navštívit náš FB, kde se odpovědi dočkáš určitě dříve než zde.
Anebo v naší Whatsappové skupině, kam tě přidá naše Zuzka (777 022 941).
Zprávy a vzkazy (i bez registrace)
⚠️ Bacha: odeslaný vzkaz mohou upravit nebo smazat jen admini. Takže nepiš pozdě v noci 😉
Pokud chceš, aby se u vzkazu zobrazila fotka tvoje profilová fotka, přihlas se.
1201 entries.
Martin xjr : pokud ti při otevřeném kohoutu-PRI - přetekly karburátory , máš špatné o-kroužky na jehlových ventilkách . Dále vzdušník volnoběhu se nastavuje na 2 otáčky v základu a po té musíš seřídit na ohřátém motoru . Já mám na své 1200 nějakých 3,5 otáčky plus -mínus . Nastavuješ , aby ti šel motor co nejlépe ve volnoběžných otáčkách - má nejvyšší volnoběh .
2 ERIN90:
Zdarec, USD vidle jsem řešil přes zimu a asi nejjednodušší způsob je sehnat předek z R1 do r.v.2003 tuším.
Novější R1 mají hezčí (zlatější) vidlice, ale už je tam jinej rozměr kotoučů, šestipístkový třmeny a vzhled loukotí ráfku.
Vemeš vidle, spodní brýle, blatník a kolo vč. kotoučů a osy.
Svoje kotouče použít nemůžeš, protože i když mají stejný rozměr a i kolo vypadá identicky, tak má jiný uchycení kotoučů. Cca okolo 12-15.000 se tohle všechno dá ve slušným stavu sehnat.
Pak je problém s vrchníma brýlema. Vidlice z R1 je nahoře baculatější, takže horní brýle z XJR musí pryč.
Takže buď si je vyrobíš/necháš vyrobit a nebo německej XJR Tuning. Prodávají sadu spodní a vrchní brejle, jenom vrchní prodat nechtěl. Cena šílená... ať nekecám, 1000€ nebo podobná pálka...
Pokud vyřešíš tohle, tak pak jen počítat s tím, že vidlice z R1 je kratší, takže se ti zkrátí rozvor. Údajně to není na škodu a XJR je pak hravější, aji to podle mě líp vypadá. Otázka jak se bude chovat v přímém směru...
A pak je ještě jedna varianta, že si seženeš vidlici ze staré FZR 1000. Ta totiž pasuje a je cca stejně dlouhá. Používají je na přestavby XJRek, ale jak je to s dalšími díly netuším. V tomhle bodě jsem to zabalil, protože to začalo lézt do částek, který už nedávaly smysl a raději jsem koupil druhou motorku, která už USD má 😂
Pokud do toho půjdeš, tak držím palce 👍 a pak se pochlub!
Týý Náčo já Už tam KoHout nemám WúBec ..
No prave jsem ji koupil nepojizdnou a startuju jako kazdou jinou.
Klasika plny sytic bez plynu. Kohoutek na normal..
Takhle to funguvalo a pak uz ne 😂
Vyndal svicky, vycistil, fouknul do valcu vzduch a nastartovala.
Po tydnu zas nic.
Zkusil jsem startovat bez sytice a to obcas jen skytla, zacala strilet z vyfuku a konec.
Na PRI uz radsi nedavam 😂 krasne mi to naplnilo motoe benzinem a to jsem mel novej olej.
Tak aspon byl pruplach 😂..
Dnes jsem to zkousel, plny sytic a bez plynu. Chytla na 2 valce do par vterin 3 vace a asi za 2 min 4 valce 😂.
Dle manualu by mel byt pilotni srou na 2 otacky.
Tak jsem to dal na 2 otacky a pomalu padaji otacky motoru.
Najel jsem dnes 52km a jede pekne.
Dal jsem jeste do vyfuku db killer. Nejakej universal, ktery jsem musel jeste poupravit.
Zda se mi ted i linejsi.
Blíží se víkend, svůj palivový kohout otáčím do polohy "PRI" = volný průtok 🍺😄
2Martin xjr: Popiš, jak startuješ studený motor ... jak máš přepnutý palivový kohout, co děláš se sytičem a plynem ... když se to přechlastá, tak je problém, to je jasná věc ...
Děkuju za info 😉
Tak, veskera tesneni jsou nova.
Membrany jsem nechal, jsou pekne.
Trysky podle oka dobry , priruby jsou nove, vsechny hadicky i zaslepky nove.
Synchronizaci jsem delal za tepla budikama na to urcenyma.
Na ventily jsem nekoukal.
Budu tedy badat
Krom teho vyčištění si žádá toliko letý karbec podstatně větší péči. Bohužel je to ale docela nákladná akce. Všechno gumový co tam je a hlavně co se hejbe chce vyměnit. Podívat se taky na trysky bohatosti směsi a pokud jsou vytlačený od neopatrnýho šroubovače od dorazu, tak taky vyměnit. Shlýdnout těsnost všech přírub, hlavně těch mezi karbecem a válcem. Na těch přírubách jsou vývody. Jeden slouží na podtlakový ventil palivovýho kohoutu, jeden na podtlak sekundárního spalování ( tedy alespoň u 1300) a ostatní jsou zaslepený. Zkontrolovat těsnost všech těchto hadiček, trubiček a záslepek. No a nakonec seřídit za tepla sinchro. Ne samodomo udělátkem, ne různejma zaručenejma mechanickejma nesmyslama ale digitálním měřákem kterej je schopnej zjistit i stav ventilů a sedel. No a když tohle všechno uděláš a patřičně u toho vykrvácíš, tak máš docela velkou šanci, že to bude všechno OK. No a včil mudruj 😎
Tak Tak ! Tý PERNÍKÁŘI ...
Souhlas s Mrožíkem, jak mašina delší dobu stojí, karburátory si žádají očistu v ultrazvuku. Rovnou pak preventivně nechej vyměnit i
ventilky.
Karbece jsou vycistene v ultrazvuju a maji nove jehlove ventily.
Kdyz uz nastartuje tak funguje perfektne. Druhy den taky ok. Po tydnu zas nic moc.
Ma tam ladak ( spis trubku misto vyfuku sebring)
Nejspis se uchlasta a nechce chytit, jde citit i benzin z vyfuku.
Ale proc to? Pravda ze jsem se vrtal ve vsem 😂
Hladiny jsou vsude stejny, podle manualu, synchro udelane.
2Martin xjr: A co karbce, taky nové? Jestli 5 let stála, tak budou určitě zralé na kompletní vyčištění ultrazvukem ...
Ahoj lidicky, jak Vam startuje studena xjr?
Koupil jsem si starou 1200 ktera 5 let stala.
Udelal jsem na ni hromadu prace, ale mam problem se studenyma startama.
Kdyz uz chytne tak na 2 valce a trva ji to nez ( jestli vubec) chytnou 4.
Vse je tam nove. Muze to ovlivnit hladina?
Čau Erine, já je mám. Jsou z původem z nějaký italský buzny, myslím, že z Aprilie. Svezení je na tom lepší, ale byl to dost opruz, to nechat celý vyrobit. Musel jsem nechat udělat horní i dolní brejle a kolo i s brzdičema je taky jiný, než původní. Dělal mi to někdo tady z té bandy, ale už je to tak dlouho zpátky, že si nevybavím, kdo to byl. Když tak zavolej: 603489000
Bui
PS: Pedrosi, nauč se konečně, jak se píše Buisson, omlouvá tě jenom to, že jsi z Hradce Králové a nemůžeš za to. Těžko se s tím žije, co? 😄😄😄😍
Buiison z PCe ..
Čau Erine, někdo z nás je tady určitě má, ale nevybavím si safra kdo. 🙁
Ahoj všichni, chtěl bych se zeptat jestli někdo z vás řešil upside down vidle , popřípadě z čeho byly . Díky
Táák A Je To .
Bezda Dík ! Se Wozvu..
Moc hezké místo Láďo na mlejně jsem se už dlouho nezlil !!!
Ale nejsi Admin 🙂 to znamená "autor vložení příspěvku" 🙂
Čumím na nadpis a je tam chyba - Já jsem taky autor....
Už jsme přihlášení. Jupííí do blázince za pacošema
Jarrede, zde odkaz na nejpovolanějšího 🙂 https://www.yamaha-xjr.cz/profile/bezda/