TIP

Jestli máš nějaký dotaz a očekáváš odpověď, bude lepší navštívit náš FB, kde se odpovědi dočkáš určitě dříve než zde.
Anebo v naší Whatsappové skupině, kam tě přidá naše Zuzka (777 022 941).


 

Zprávy a vzkazy (i bez registrace)

⚠️ Bacha: odeslaný vzkaz mohou upravit nebo smazat jen admini. Takže nepiš pozdě v noci 😉

Pokud chceš, aby se u vzkazu zobrazila fotka tvoje profilová fotka, přihlas se.

Napiš vzkaz a odešli

 
 
 
 
👉 Obrázky lze vkládat jen pomocí odkazu.
 
1215 entries.
Jonatán Jonatán wrote on 30.4.2021 at 11:31
Zdar kamarádi, Jestli se někdo chystáte na setkání na Bronkově ranči, tak by jsme se mohli někde společně srazit a cestou se zastavit u hrobu Pavla a zapálit mu svíčku ! Co Vy nato jako svazáci ? Čus Jonatán
PajaDC PajaDC wrote on 21.4.2021 at 9:30
Metzeler Roadtec 01
ČoČo ČoČo wrote on 20.4.2021 at 21:28
Lacina 😂😂😂😂 👍👍 Simíre pochlub se, jaký máš DOTy?? 😂😂
Lacina Lacina wrote on 20.4.2021 at 16:45
Simír má obutou značku co vydrží dlouho....od svatby a pořád jako nový 🙂
Ivoš Ivoš wrote on 20.4.2021 at 11:50
Vyzkoušené a skvělé jsou Metzeler Roadtec 01 HWM. Předtím jsem měl taky andílky, ale tyto jsou lepší.
ČoČo ČoČo wrote on 20.4.2021 at 9:46
Vlasto, ber Michelin Road 5, označení GT (pro těžší motocykly). Přešel jsem na ně po Pirelli Angel GT II, který jsou super, ale Road 5 ještě lepší. Jak Pirelli, tak Michelin se rychle ohřejí, lepí to, na vodě jsou výborný, ale osobně mi přijde, že na Michelinech se líp zatáčí. Aktuálně na nich mám 5.000km, převážně Sedloring a gumy jsou cca v půlce životnosti.
Jura NJ Jura NJ wrote on 20.4.2021 at 9:02
Ještě jsem zapomněl, Pirelky samozřejmě ve verzi pro těžší stroje, označení "A".
Jura NJ Jura NJ wrote on 20.4.2021 at 9:00
Vlasto, tajný tip na dobrý poměr cena/výkon je Pirelli Angel GT první generace. Výkonnostní rozdíl ve srovnání s GT II je nezaznamenatelný, cena je výrazně nižší.
Petr Petr wrote on 19.4.2021 at 21:49
Vlasto, za mě je dobrá volba Michelin Road 5 nebo Pirelli Angel GT II.
Vlasta Vlasta wrote on 19.4.2021 at 11:42
Ahoj. Prosím poraďte. Jaké mám koupit pneu na moje XJR? Díky
Kozzy Kozzy wrote on 18.4.2021 at 22:19
Buizzna žije! 🙂
PajaDC PajaDC wrote on 16.4.2021 at 14:58
zdar bando ! tak jsem včera přitahl svý holce černý ( sorry BLM ) nové sedlo od Náči a je to krasavec ! .. díky Náčo PS: zkusim přes odkaz fotku ale nevim, tak jestli se nepovede, tak mi nehubujte pak ... Tvůj text k odkazu...
Lacina Lacina wrote on 14.4.2021 at 7:52
koukám z okna a přemýšlím, zda se dělá sada na přestavbu z XJR na sněžný skůtr. Napadlo do rána zase deset cm sněhu.
Lacina Lacina wrote on 12.4.2021 at 17:36
Sněží ......🌧😱 naštěsti tu nejsou sprosty smajlici
Míra Hurikán Míra Hurikán wrote on 12.4.2021 at 10:27
Martin xjr : pokud ti při otevřeném kohoutu-PRI - přetekly karburátory , máš špatné o-kroužky na jehlových ventilkách . Dále vzdušník volnoběhu se nastavuje na 2 otáčky v základu a po té musíš seřídit na ohřátém motoru . Já mám na své 1200 nějakých 3,5 otáčky plus -mínus . Nastavuješ , aby ti šel motor co nejlépe ve volnoběžných otáčkách - má nejvyšší volnoběh .
ČoČo ČoČo wrote on 11.4.2021 at 22:30
2 ERIN90: Zdarec, USD vidle jsem řešil přes zimu a asi nejjednodušší způsob je sehnat předek z R1 do r.v.2003 tuším. Novější R1 mají hezčí (zlatější) vidlice, ale už je tam jinej rozměr kotoučů, šestipístkový třmeny a vzhled loukotí ráfku. Vemeš vidle, spodní brýle, blatník a kolo vč. kotoučů a osy. Svoje kotouče použít nemůžeš, protože i když mají stejný rozměr a i kolo vypadá identicky, tak má jiný uchycení kotoučů. Cca okolo 12-15.000 se tohle všechno dá ve slušným stavu sehnat. Pak je problém s vrchníma brýlema. Vidlice z R1 je nahoře baculatější, takže horní brýle z XJR musí pryč. Takže buď si je vyrobíš/necháš vyrobit a nebo německej XJR Tuning. Prodávají sadu spodní a vrchní brejle, jenom vrchní prodat nechtěl. Cena šílená... ať nekecám, 1000€ nebo podobná pálka... Pokud vyřešíš tohle, tak pak jen počítat s tím, že vidlice z R1 je kratší, takže se ti zkrátí rozvor. Údajně to není na škodu a XJR je pak hravější, aji to podle mě líp vypadá. Otázka jak se bude chovat v přímém směru... A pak je ještě jedna varianta, že si seženeš vidlici ze staré FZR 1000. Ta totiž pasuje a je cca stejně dlouhá. Používají je na přestavby XJRek, ale jak je to s dalšími díly netuším. V tomhle bodě jsem to zabalil, protože to začalo lézt do částek, který už nedávaly smysl a raději jsem koupil druhou motorku, která už USD má 😂 Pokud do toho půjdeš, tak držím palce 👍 a pak se pochlub!
Pedros Pedros wrote on 9.4.2021 at 21:29
Týý Náčo já Už tam KoHout nemám WúBec ..
Martin xjr Martin xjr wrote on 9.4.2021 at 20:47
No prave jsem ji koupil nepojizdnou a startuju jako kazdou jinou. Klasika plny sytic bez plynu. Kohoutek na normal.. Takhle to funguvalo a pak uz ne 😂 Vyndal svicky, vycistil, fouknul do valcu vzduch a nastartovala. Po tydnu zas nic. Zkusil jsem startovat bez sytice a to obcas jen skytla, zacala strilet z vyfuku a konec. Na PRI uz radsi nedavam 😂 krasne mi to naplnilo motoe benzinem a to jsem mel novej olej. Tak aspon byl pruplach 😂.. Dnes jsem to zkousel, plny sytic a bez plynu. Chytla na 2 valce do par vterin 3 vace a asi za 2 min 4 valce 😂. Dle manualu by mel byt pilotni srou na 2 otacky. Tak jsem to dal na 2 otacky a pomalu padaji otacky motoru. Najel jsem dnes 52km a jede pekne. Dal jsem jeste do vyfuku db killer. Nejakej universal, ktery jsem musel jeste poupravit. Zda se mi ted i linejsi.
Náča Náča wrote on 9.4.2021 at 14:50
Blíží se víkend, svůj palivový kohout otáčím do polohy "PRI" = volný průtok 🍺😄
Mrožík Mrožík wrote on 9.4.2021 at 12:43
2Martin xjr: Popiš, jak startuješ studený motor ... jak máš přepnutý palivový kohout, co děláš se sytičem a plynem ... když se to přechlastá, tak je problém, to je jasná věc ...

Chceš klubovou mikinu?

Klikni tady

Mapka Bandy a srazů

Náhodné foto z galerií

Naše cesta (archiv)

Stav nouze? Piš na

Naše banda na bůčku