TIP

Jestli máš nějaký dotaz a očekáváš odpověď, bude lepší navštívit náš FB, kde se odpovědi dočkáš určitě dříve než zde.
Anebo v naší Whatsappové skupině, kam tě přidá naše Zuzka (777 022 941).


 

Zprávy a vzkazy (i bez registrace)

⚠️ Bacha: odeslaný vzkaz mohou upravit nebo smazat jen admini. Takže nepiš pozdě v noci 😉

Pokud chceš, aby se u vzkazu zobrazila fotka tvoje profilová fotka, přihlas se.

Napiš vzkaz a odešli

 
 
 
 
👉 Obrázky lze vkládat jen pomocí odkazu.
 
1201 entries.
Míra Hurikán Míra Hurikán wrote on 12.4.2021 at 10:27
Martin xjr : pokud ti při otevřeném kohoutu-PRI - přetekly karburátory , máš špatné o-kroužky na jehlových ventilkách . Dále vzdušník volnoběhu se nastavuje na 2 otáčky v základu a po té musíš seřídit na ohřátém motoru . Já mám na své 1200 nějakých 3,5 otáčky plus -mínus . Nastavuješ , aby ti šel motor co nejlépe ve volnoběžných otáčkách - má nejvyšší volnoběh .
ČoČo ČoČo wrote on 11.4.2021 at 22:30
2 ERIN90: Zdarec, USD vidle jsem řešil přes zimu a asi nejjednodušší způsob je sehnat předek z R1 do r.v.2003 tuším. Novější R1 mají hezčí (zlatější) vidlice, ale už je tam jinej rozměr kotoučů, šestipístkový třmeny a vzhled loukotí ráfku. Vemeš vidle, spodní brýle, blatník a kolo vč. kotoučů a osy. Svoje kotouče použít nemůžeš, protože i když mají stejný rozměr a i kolo vypadá identicky, tak má jiný uchycení kotoučů. Cca okolo 12-15.000 se tohle všechno dá ve slušným stavu sehnat. Pak je problém s vrchníma brýlema. Vidlice z R1 je nahoře baculatější, takže horní brýle z XJR musí pryč. Takže buď si je vyrobíš/necháš vyrobit a nebo německej XJR Tuning. Prodávají sadu spodní a vrchní brejle, jenom vrchní prodat nechtěl. Cena šílená... ať nekecám, 1000€ nebo podobná pálka... Pokud vyřešíš tohle, tak pak jen počítat s tím, že vidlice z R1 je kratší, takže se ti zkrátí rozvor. Údajně to není na škodu a XJR je pak hravější, aji to podle mě líp vypadá. Otázka jak se bude chovat v přímém směru... A pak je ještě jedna varianta, že si seženeš vidlici ze staré FZR 1000. Ta totiž pasuje a je cca stejně dlouhá. Používají je na přestavby XJRek, ale jak je to s dalšími díly netuším. V tomhle bodě jsem to zabalil, protože to začalo lézt do částek, který už nedávaly smysl a raději jsem koupil druhou motorku, která už USD má 😂 Pokud do toho půjdeš, tak držím palce 👍 a pak se pochlub!
Pedros Pedros wrote on 9.4.2021 at 21:29
Týý Náčo já Už tam KoHout nemám WúBec ..
Martin xjr Martin xjr wrote on 9.4.2021 at 20:47
No prave jsem ji koupil nepojizdnou a startuju jako kazdou jinou. Klasika plny sytic bez plynu. Kohoutek na normal.. Takhle to funguvalo a pak uz ne 😂 Vyndal svicky, vycistil, fouknul do valcu vzduch a nastartovala. Po tydnu zas nic. Zkusil jsem startovat bez sytice a to obcas jen skytla, zacala strilet z vyfuku a konec. Na PRI uz radsi nedavam 😂 krasne mi to naplnilo motoe benzinem a to jsem mel novej olej. Tak aspon byl pruplach 😂.. Dnes jsem to zkousel, plny sytic a bez plynu. Chytla na 2 valce do par vterin 3 vace a asi za 2 min 4 valce 😂. Dle manualu by mel byt pilotni srou na 2 otacky. Tak jsem to dal na 2 otacky a pomalu padaji otacky motoru. Najel jsem dnes 52km a jede pekne. Dal jsem jeste do vyfuku db killer. Nejakej universal, ktery jsem musel jeste poupravit. Zda se mi ted i linejsi.
Náča Náča wrote on 9.4.2021 at 14:50
Blíží se víkend, svůj palivový kohout otáčím do polohy "PRI" = volný průtok 🍺😄
Mrožík Mrožík wrote on 9.4.2021 at 12:43
2Martin xjr: Popiš, jak startuješ studený motor ... jak máš přepnutý palivový kohout, co děláš se sytičem a plynem ... když se to přechlastá, tak je problém, to je jasná věc ...
Erin90 Erin90 wrote on 9.4.2021 at 10:31
Děkuju za info 😉
Martin xjr Martin xjr wrote on 8.4.2021 at 21:06
Tak, veskera tesneni jsou nova. Membrany jsem nechal, jsou pekne. Trysky podle oka dobry , priruby jsou nove, vsechny hadicky i zaslepky nove. Synchronizaci jsem delal za tepla budikama na to urcenyma. Na ventily jsem nekoukal. Budu tedy badat
Benja Benja wrote on 8.4.2021 at 19:05
Krom teho vyčištění si žádá toliko letý karbec podstatně větší péči. Bohužel je to ale docela nákladná akce. Všechno gumový co tam je a hlavně co se hejbe chce vyměnit. Podívat se taky na trysky bohatosti směsi a pokud jsou vytlačený od neopatrnýho šroubovače od dorazu, tak taky vyměnit. Shlýdnout těsnost všech přírub, hlavně těch mezi karbecem a válcem. Na těch přírubách jsou vývody. Jeden slouží na podtlakový ventil palivovýho kohoutu, jeden na podtlak sekundárního spalování ( tedy alespoň u 1300) a ostatní jsou zaslepený. Zkontrolovat těsnost všech těchto hadiček, trubiček a záslepek. No a nakonec seřídit za tepla sinchro. Ne samodomo udělátkem, ne různejma zaručenejma mechanickejma nesmyslama ale digitálním měřákem kterej je schopnej zjistit i stav ventilů a sedel. No a když tohle všechno uděláš a patřičně u toho vykrvácíš, tak máš docela velkou šanci, že to bude všechno OK. No a včil mudruj 😎
Pedros Pedros wrote on 8.4.2021 at 17:34
Tak Tak ! Tý PERNÍKÁŘI ...
Náča Náča wrote on 8.4.2021 at 14:27
Souhlas s Mrožíkem, jak mašina delší dobu stojí, karburátory si žádají očistu v ultrazvuku. Rovnou pak preventivně nechej vyměnit i ventilky.
Martin xjr Martin xjr wrote on 8.4.2021 at 14:10
Karbece jsou vycistene v ultrazvuju a maji nove jehlove ventily. Kdyz uz nastartuje tak funguje perfektne. Druhy den taky ok. Po tydnu zas nic moc. Ma tam ladak ( spis trubku misto vyfuku sebring) Nejspis se uchlasta a nechce chytit, jde citit i benzin z vyfuku. Ale proc to? Pravda ze jsem se vrtal ve vsem 😂 Hladiny jsou vsude stejny, podle manualu, synchro udelane.
Mrožík Mrožík wrote on 8.4.2021 at 12:03
2Martin xjr: A co karbce, taky nové? Jestli 5 let stála, tak budou určitě zralé na kompletní vyčištění ultrazvukem ...
Martin xjr Martin xjr wrote on 8.4.2021 at 11:08
Ahoj lidicky, jak Vam startuje studena xjr? Koupil jsem si starou 1200 ktera 5 let stala. Udelal jsem na ni hromadu prace, ale mam problem se studenyma startama. Kdyz uz chytne tak na 2 valce a trva ji to nez ( jestli vubec) chytnou 4. Vse je tam nove. Muze to ovlivnit hladina?
Buisson Buisson wrote on 8.4.2021 at 9:18
Čau Erine, já je mám. Jsou z původem z nějaký italský buzny, myslím, že z Aprilie. Svezení je na tom lepší, ale byl to dost opruz, to nechat celý vyrobit. Musel jsem nechat udělat horní i dolní brejle a kolo i s brzdičema je taky jiný, než původní. Dělal mi to někdo tady z té bandy, ale už je to tak dlouho zpátky, že si nevybavím, kdo to byl. Když tak zavolej: 603489000 Bui PS: Pedrosi, nauč se konečně, jak se píše Buisson, omlouvá tě jenom to, že jsi z Hradce Králové a nemůžeš za to. Těžko se s tím žije, co? 😄😄😄😍
Pedros Pedros wrote on 7.4.2021 at 18:51
Buiison z PCe ..
Náča Náča wrote on 7.4.2021 at 5:20
Čau Erine, někdo z nás je tady určitě má, ale nevybavím si safra kdo. 🙁
Erin90 Erin90 wrote on 6.4.2021 at 0:16
Ahoj všichni, chtěl bych se zeptat jestli někdo z vás řešil upside down vidle , popřípadě z čeho byly . Díky
Pedros Pedros wrote on 5.4.2021 at 18:06
Táák A Je To .
Pedros Pedros wrote on 29.3.2021 at 20:12
Bezda Dík ! Se Wozvu..

Chceš klubovou mikinu?

Klikni tady

Mapka Bandy a srazů

Náhodné foto z galerií

Naše cesta (archiv)

Stav nouze? Piš na

Naše banda na bůčku