TIP
Jestli máš nějaký dotaz a očekáváš odpověď, bude lepší navštívit náš FB, kde se odpovědi dočkáš určitě dříve než zde.
Anebo v naší Whatsappové skupině, kam tě přidá naše Zuzka (777 022 941).
Zprávy a vzkazy (i bez registrace)
⚠️ Bacha: odeslaný vzkaz mohou upravit nebo smazat jen admini. Takže nepiš pozdě v noci 😉
Pokud chceš, aby se u vzkazu zobrazila fotka tvoje profilová fotka, přihlas se.
1215 entries.
Zdar kamarádi,
Jestli se někdo chystáte na setkání na Bronkově ranči, tak by jsme se mohli někde společně srazit a cestou se zastavit u hrobu Pavla a zapálit mu svíčku ! Co Vy nato jako svazáci ?
Čus Jonatán
Metzeler Roadtec 01
Lacina 😂😂😂😂 👍👍
Simíre pochlub se, jaký máš DOTy?? 😂😂
Simír má obutou značku co vydrží dlouho....od svatby a pořád jako nový 🙂
Vyzkoušené a skvělé jsou Metzeler Roadtec 01 HWM. Předtím jsem měl taky andílky, ale tyto jsou lepší.
Vlasto, ber Michelin Road 5, označení GT (pro těžší motocykly).
Přešel jsem na ně po Pirelli Angel GT II, který jsou super, ale Road 5 ještě lepší.
Jak Pirelli, tak Michelin se rychle ohřejí, lepí to, na vodě jsou výborný, ale osobně mi přijde, že na Michelinech se líp zatáčí.
Aktuálně na nich mám 5.000km, převážně Sedloring a gumy jsou cca v půlce životnosti.
Ještě jsem zapomněl, Pirelky samozřejmě ve verzi pro těžší stroje, označení "A".
Vlasto, tajný tip na dobrý poměr cena/výkon je Pirelli Angel GT první generace. Výkonnostní rozdíl ve srovnání s GT II je nezaznamenatelný, cena je výrazně nižší.
Vlasto, za mě je dobrá volba Michelin Road 5 nebo Pirelli Angel GT II.
Ahoj. Prosím poraďte. Jaké mám koupit pneu na moje XJR?
Díky
Buizzna žije! 🙂
zdar bando ! tak jsem včera přitahl svý holce černý ( sorry BLM ) nové sedlo od Náči a je to krasavec ! .. díky Náčo
PS: zkusim přes odkaz fotku ale nevim, tak jestli se nepovede, tak mi nehubujte pak ...
Tvůj text k odkazu...
koukám z okna a přemýšlím, zda se dělá sada na přestavbu z XJR na sněžný skůtr. Napadlo do rána zase deset cm sněhu.
Sněží ......🌧😱 naštěsti tu nejsou sprosty smajlici
Martin xjr : pokud ti při otevřeném kohoutu-PRI - přetekly karburátory , máš špatné o-kroužky na jehlových ventilkách . Dále vzdušník volnoběhu se nastavuje na 2 otáčky v základu a po té musíš seřídit na ohřátém motoru . Já mám na své 1200 nějakých 3,5 otáčky plus -mínus . Nastavuješ , aby ti šel motor co nejlépe ve volnoběžných otáčkách - má nejvyšší volnoběh .
2 ERIN90:
Zdarec, USD vidle jsem řešil přes zimu a asi nejjednodušší způsob je sehnat předek z R1 do r.v.2003 tuším.
Novější R1 mají hezčí (zlatější) vidlice, ale už je tam jinej rozměr kotoučů, šestipístkový třmeny a vzhled loukotí ráfku.
Vemeš vidle, spodní brýle, blatník a kolo vč. kotoučů a osy.
Svoje kotouče použít nemůžeš, protože i když mají stejný rozměr a i kolo vypadá identicky, tak má jiný uchycení kotoučů. Cca okolo 12-15.000 se tohle všechno dá ve slušným stavu sehnat.
Pak je problém s vrchníma brýlema. Vidlice z R1 je nahoře baculatější, takže horní brýle z XJR musí pryč.
Takže buď si je vyrobíš/necháš vyrobit a nebo německej XJR Tuning. Prodávají sadu spodní a vrchní brejle, jenom vrchní prodat nechtěl. Cena šílená... ať nekecám, 1000€ nebo podobná pálka...
Pokud vyřešíš tohle, tak pak jen počítat s tím, že vidlice z R1 je kratší, takže se ti zkrátí rozvor. Údajně to není na škodu a XJR je pak hravější, aji to podle mě líp vypadá. Otázka jak se bude chovat v přímém směru...
A pak je ještě jedna varianta, že si seženeš vidlici ze staré FZR 1000. Ta totiž pasuje a je cca stejně dlouhá. Používají je na přestavby XJRek, ale jak je to s dalšími díly netuším. V tomhle bodě jsem to zabalil, protože to začalo lézt do částek, který už nedávaly smysl a raději jsem koupil druhou motorku, která už USD má 😂
Pokud do toho půjdeš, tak držím palce 👍 a pak se pochlub!
Týý Náčo já Už tam KoHout nemám WúBec ..
No prave jsem ji koupil nepojizdnou a startuju jako kazdou jinou.
Klasika plny sytic bez plynu. Kohoutek na normal..
Takhle to funguvalo a pak uz ne 😂
Vyndal svicky, vycistil, fouknul do valcu vzduch a nastartovala.
Po tydnu zas nic.
Zkusil jsem startovat bez sytice a to obcas jen skytla, zacala strilet z vyfuku a konec.
Na PRI uz radsi nedavam 😂 krasne mi to naplnilo motoe benzinem a to jsem mel novej olej.
Tak aspon byl pruplach 😂..
Dnes jsem to zkousel, plny sytic a bez plynu. Chytla na 2 valce do par vterin 3 vace a asi za 2 min 4 valce 😂.
Dle manualu by mel byt pilotni srou na 2 otacky.
Tak jsem to dal na 2 otacky a pomalu padaji otacky motoru.
Najel jsem dnes 52km a jede pekne.
Dal jsem jeste do vyfuku db killer. Nejakej universal, ktery jsem musel jeste poupravit.
Zda se mi ted i linejsi.
Blíží se víkend, svůj palivový kohout otáčím do polohy "PRI" = volný průtok 🍺😄
2Martin xjr: Popiš, jak startuješ studený motor ... jak máš přepnutý palivový kohout, co děláš se sytičem a plynem ... když se to přechlastá, tak je problém, to je jasná věc ...
Moc hezké místo Láďo na mlejně jsem se už dlouho nezlil !!!
Ale nejsi Admin 🙂 to znamená "autor vložení příspěvku" 🙂
Čumím na nadpis a je tam chyba - Já jsem taky autor....
Už jsme přihlášení. Jupííí do blázince za pacošema
Jarrede, zde odkaz na nejpovolanějšího 🙂 https://www.yamaha-xjr.cz/profile/bezda/